Kesäpäivä


Kävin lauantaina kartanon kesäpäivillä Leppävaaran kartanolla.
Aurinko paistoi vielä lämpimästi ja tapasin ystäviä.
Myynnissä oli kaikkea tosi kaunista ja herkuttelimme kunnon leivokset.





Nougatin Sanna oli tuonut ihanat huivit ja korut. Kurkkaa tästä.
Nonnalla oli ihanat pöllöt ja viirit. Kurkkaa tästä.
Cafe latte spiritillä oli kaikkea ihanaa kotiin. Kurkkaa tästä.


Pian ihana pellavamallisto oli paikalla myös. Innostuin sovittelemaan ja tykkäsin kovasti. Kurkkaa tästä.

Kartanolta reippailimme ystävälle iltaa istumaan ja joimme kultahippukuohuvaa vanhenemiseni kunniaksi.

Harjoittelin itselleni vesiputouslettiä ja letitin talon naisväen myös. 

Iloista alkavaa viikkoa!
Toivotaan, että kesä jatkuu vielä hetken.


Kommentit

Onnea vielä synttärisankarille! Kauniilta näytät --- etenkin tuo pellavan sävy pukee sua:) Tuon vesiputousletin tahtoisin myös oppia. Saat näyttää sen, kun seuravaksi nähdään, jos sopii?
nanna sanoi…
Onnea!!!

Letti on ihana. Yritin pähkäillä kuvaa katsomalla miten se tehdään, mutten heti tajunnut..

Mulla oli häissä myös vähän otsista letitty, aika jees!
Tuire sanoi…
VillaVaahtokarkki-Kiitos! Pian vaatteet on tosi ihania. Joo, sovitaan vesiputoustreffit! Sulla on monta letitettävääkin. :)
Tuire sanoi…
nanna-Kiitos! Googlettamalla tulee suomalaisen nuorennaisen tutorial. Löysin sen kun olin jo löytänyt oman vähän erilaisen tavan tehdä letti.

Ihanaa, että letit on muotia. Mä niin tykkään leteistä! Olit varmasti kaunis häissä! Olis kyllä kiva nähdä kuvaakin. :)
Ansku sanoi…
Ihana päivä sinulla ja tuo letti on niin kaunis!
Pieni Lintu sanoi…
Letitys on nätti - tule letittämään mun tukka kans! :D
Tuire sanoi…
Ansku-Eikö olekin ihana letti! Mun täytyy oppia tekemään se itselle. Kuvassa ei näy, mutta takana on sellainen solmusotku hiuksissani. :)

Pieni Lintu-Mä olen aivan ihastunut vesiputouslettiin. Sun hiuksissa se näyttäisi varmasti kauniilta!
AnniK sanoi…
Harmittaa kun en itse päässyt tuonne :( Kaikkea ihanaa on tosiaan ollut tarjolla!
Tuire sanoi…
AnniK-Hyviä uutisia! Kuulin, että kartanolla vietetään vastaavia päiviä useamman kerran vuodessa. Ensi kerralla sitten mukaan. :)
Anna G sanoi…
Kuulostaa ja näyttää oikein ihanalta ja rentouttavalta päivältä!
Teija sanoi…
Paljon Onnea!

Olipas paljon kaikkea kivaa tarjolla :)
Ira sanoi…
Onnea! ♥

Tykkään myös leteistä ja olisipa paksummat hiukset, mutta turha toivo. Äidillä ja tyttärellä samanlaiset himpulat, mutta lettejä teen silti.

Ihania kuvia!
AnnaO sanoi…
Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta!
Kivoja kuvia ja ihana tuo letti, voi kun itsekin osaisi :)
GardenianKati sanoi…
Mulla tulee aina ikävä Espooseen, kun se blogeissa vilahtaa. Kivoja linkkejä olit laittanut. Mä mietin myös tuota lettiä, että miten ihmeessä... No googlesta onneksi löytää ohjeet aika helposti =D
Sally sanoi…
Onnentoivotukset täältäkin ♥

Nuo kokeilemasi rimpsucaprit olivat vallan hurmaavat!!
Anne sanoi…
Onnittelut :) Ihanan kesäpäivän olet viettänyt. Pellavatunika on kaunis, samoin letti.
Nonna sanoi…
Lämpimät onnittelut! Sulla lienee ollut oikein onnistunut juhlapäivä.

Tuo letti näytti tosi kivalta ihan livenäkin. Mun täytyy harjoitella meidän neideille. Jospas sen sais tehtyä mun nysähiuksiinkin!

ps. Mun "pöllöt" on "örkkejä". Mut ei haittaa. Ja kiitos mainostuksesta! =)
Anu sanoi…
Mun täytynee unohtaa letit, pöh, mutta hienolta ne näyttää. Joskus mullakin oli piiitkä tukka usein letteijä. En taida enään malttaa kasvattaa koskaan pitkää tukkaa.

Mutta noita Pian vaatteita olen pähkäillyt jo pitkään. Olin päättänyt jo ostaakin, mutta löysin pinkin pellavamekon kirpputorilta, mutta ehkä ensi kesäksi tunika Pialta.
Tuire sanoi…
Anna G-Sellainen päivä oli, ihan täydellinen lauantai. :)

Teija- Kiitos! Kartannolle oli valikoitunut selkeästi kaikki ihanimmat jutut.

Ira-Kiitos! Sellaiset himpulahiukset pysyy vaikka miten varsinkin jos vähän kihartaa. :)

AnnaO-Kiitos! Ei muuta kuin harjoittelemaan vesiputouslettiä. Se on hyvää aivojumppaa. :)

GardenianKati-Kiitos! Sähän voit napsia Espoon parhaita paloja visiteeraamalla. :) En taida jaksaa tehdä vesiputousletti ohjeita, niitä löytyy googlettamalla.

Sally-Kiitos! Eikö olekin hurmaavat nuo mamelukit!

Anne-Kiitos! Ehkä pakko tilata tuo tunika. :)

Nonna-Kiitos, päivä oli onnistunut! Ai ne söpöt on örkkejä, mä näen vaan pöllöjä nyt joka paikassa. :)

Anu-Sun paksu tukka on tosi kaunis mallissaan! Ai säkin olet miettinyt Pian pellavia. Ne sopisi sulle hyvin.
Ruususuun äiti sanoi…
Täydellinen päivä kyllä! :) Ja tuota kampausta kyllä pitää reenata, ihanaa loppuviikoa sinne!
Pia sanoi…
Hei Tuire!
Ihana postaus ja kiitos mainostus-kannatuksesta...mahtavasti sinulle sopii tuo mallistoni Latte-sävy ja mameluukit! Oikein kaunis malli olet!
Terkuin, "Pellava"-PIA
Tuire sanoi…
Ruususuun äiti-Päivä oli ihana! Hyviä harjoituksia sinne, kyllä se varmasti alkaa sujumaan. :)

Pia-Kiitos! Mallistosi on tosi ihana!
Mia sanoi…
Myöhäiset onnittelut Tuirelle! <3 Letti on aivan ihana! Nyt vasta luin tämän postauksen ja huomasin että sinäkin olit ollut viettämässä Kartanon kesäpäivää. Harmi ettei törmätty! Mukavaa sunnuntaita teille!
Tuire sanoi…
Mia-Kiitos! Olisipa ollut hauska nähda ja jutella. Toisella kertaa sitten. :)
Iloista viikkoa!