Catwalkille!


Kiitokset ihananista syntymäpäiväonnitteluistanne ja kauniista kommenteistanne!
40-vuotisjuhlani onnistuivat loistavasti. Kerron niistä lisää myöhemmin, koska nyt alkaa olla aika valmistautua muotinäytökseen!


By Pia´s järjestää suuren Fashion Festivalin ihanista pellavavaatteistaan Turun liikkeellään 6.9 ja 7.9.2014.

Sain kutsun lähteä malliksi muotinäytökseen!
Aivan ihana juttu, varsinkin kun todella pidän Pian vaatteista. Pian kuvauksissa olen ollut ennenkin ja aina on ollut yhtä hauskaa. Hurjan kivaa tavata siellä myös bloggarit: 


ja By Pia´s mallit:
Donna
Aida 
Katja

sekä vaatesuunnittelija itse
Pia

Näytökseen on vielä muutama paikka jäljellä! Kurkkaa tästä.
Pian verkkokauppaan pääset tästä. 
Tule moikkaamaan jos pääset paikalle.

Ekaa kertaa catwalkille siis!
Joo, kyllä vähän jännittää. Pitäkää minulle peukkuja.


Kommentit

Peukut on pystyssä :) Kyllä se hyvin menee tuollaiselta luontaiselta kaunottarelta... Siellä nähdään!
Tuire sanoi…
Frida-Kiitos kannustuksesta! Onpa kiva kun nähdään! :)
Teija Hakula sanoi…
Ihana kuulla, että sinäkin sipsuttelet ekaa kertaa catwalkilla! Ajattelin, että minä olen porukan ainoa untuvikko. Mukava nähdä pian, tervetuloa Turkuun!
Tuire sanoi…
Teija-Kiitos, tsempataan toisiamme! :) Oikein hauska nähdä Fashion Festivaaleilla, tulee varmasti superkivaa!
Hieno juttu ja varmasti hauskaa tulossa! Pitääkin katsastaa, jos mahdollisesti pääsisin paikanpäälle kannustamaan :)
Tuire sanoi…
VillaVaahtokarkki-Kiitos, tulee varmasti hauskaa! Oi olisipa tosi ihanaa jos tulisit! :)
Anonyymi sanoi…
Hei hienoa! Harmi että esitykset olivat jo täynnä. Onnea catwalkille :)

Ja oikeasti, olen luullut sua kolmekymppiseksi koko ajan! :) Vau mikä mimmi!


Kati
Tuire sanoi…
Kati-Kiitos kiitos! Harmi, ettet mahtunut näytökseen, mutta paikallehan kannattaa silti tulla ja moikkaa mua. :)