Luottokorvakorut


Oi ihanaa, olen vihdoin löytänyt luottokorvakorut!

Juuri sellaiset, jotka tuntuvat niin hyviltä, että voi nukkua korvikset korvassa. Minä olen niin laiska, etten jaksa joka päivä laittaa koruja korvaan ja ottaa pois.


Tyyliltään korvakorut sopivat oikeastaan kaikkiin vaatteisiin. Rannekoru minulla on ollut jo vuosia. Se on helppo pitää ja on pysynyt kauniina menossa mukana.  


Korut ovat Magnetix Wellness-merkkisiä. Niillä on kahden vuoden takuu.

Ihania koruja on vaikka kuinka paljon. Haaveilen auringosta ja lämmöstä ja halusin meritähti nilkkakorun. 


Näissä koruissa on juju. Koruissa on magneetti ihoa vasten. Moni on saanut magneetista apua.  


P.S. Kuningatar Silviakin käyttää magneettikoruja. :)


Ystäväni aina kertoo kuinka kiva on myydä tuotteita, josta tulee niin paljon hyvää palautetta.


Magnetix-korut ovat joululahjavinkkini teille itsellenne, ystävälle, miehelle tai lapselle. 

Minulla on vielä melkein kaikki lahjat hankkimatta, vaikka olen vuorotteluvapaalla. Oi nyt täytyy alkaa laatia listaa!

Kommentit

Anoppini myy myös näitä ja kyllä niistä tosiaan on apua :) Mukavaa 2. adventtia!
Tuire sanoi…
Hannele-Kiitos ja hyvää adventtia myös sinne! Kiva kuulla, että olette saaneet apua magneettikoruista ja kyllä ne ovat niin kauniita!
Anonyymi sanoi…
No jo vain olet TOSI laiska! Et jaksa ottaa korviksia pois ja panna takaisn aamulla! Nyt kyllä löit laiskuudellasi meikäläisenkin! Kiitos sinulle! Tästä saa hyvät naurut työpaikalla!