Joulukalenterin 22. luukku

Kääritään lahjoja paperiin
Tänä vuonna oikaisin paketoinnissa. En askarrellut pakettikortteja lainkaan. Leikkasin soiroja kauniista paperin jämistä ja kirjoitin niihin nimet. Osan soiroista rypistelin ensin. 
Paketoin ensimmäiset lahjat viime yönä. Nyt on jo helpompi hengittää, yleensä olen paketoinut paketit huolella hyvissä ajoin.
Näin kaunis paketti tuli minulle ystävältä.
Olispa jo aatto! 

Kommentit

Villa Kajava sanoi…
Kauniit paketit olet tehnyt :)! Noin kauniisti pakattuja tekisi nautinnolllisen hitaasti avata ;)...Täällä vasta lahjat hankittu ja juuri paistoin 4 pellillistä pipareita ja osan koristelin ja osa jää tarkoituksella koristelematta. (nämä pli MUN piparit, lapset saavat leipoa sitten myöhemmin lisää). Huomenna sitten saa miehen kanssa valvoa ja pakata lisäleipomisten ohella :).OIH, ihastuttavan paketin olet ystävältäsi saanut!

t.Minna :)
Tuire sanoi…
Kiitos Minna! Äidille pipareita kans! Mun piparit on yhä koristelematta. Mutta mä olen tehnyt itse lahjoja tänä vuonna, jee. Herkullisia piparihetkiä!
nanna sanoi…
Tulipa kauniita paketteja sekä sinulta, että sinulle :) Mitäköhän tuossa alimmassa on!?

Mulla on paketit ollut jo hyvän aikaa valmiina. Säkit on jemmattuna keskeneräiseen kylppäriin, jonka ovessa ei ole kahvaa.
kati sanoi…
Kauniita paketteja!
Oikein ihanaa joulua sinulle!
Esmeralda sanoi…
Suloisia paketteja! Tuota ihanaa pakettiasi olisi kyllä vaikea olla avaamatta ennen aattoa. :)
Minullakin on vielä oman perheen lahjoista suurin osa paketoimatta. Huomenna on niiden aika.
Terhi sanoi…
Onnellinen hän, joka saa lahjan sinulta - niin kauniisti olet lahjat paketoinut! Mulla lahjat paketoitu ja kuusi koristeltu, mutta siivous vielä tekemättä, huoh.

Kiireetöntä ja tunnelmallista joulua koko teidän perheelle!
Hei mulla ollut kans tänä jouluna tuota samaista paperia, jota en sitten lopulta vielä käyttänytkään! Ensi vuonna sitten ehkä :-) Idea pysyy päässä tallessa!

Joulupaketit pakattuna paria isojen poikien kirjalahjaa lukuunottamatta, jotka vielä pitäisi noutaa postista huomenna. Sitten se on siinä - melkein ihmeen toimeton olotila juuri nyt, mutta ehkäpä se nukkumaanmeno olisi paras idea jokatapauksessa tähän aikaan yöstä :-D

Ihanaa joulua myös sinne teille!!!
Palataan asioihin taas joulun jälkeen...
Tuire sanoi…
nanna-Kiitos! Vaikea odottaa aattoa, paketti on niin houkutteleva. Olispa hyvä jos joku jemmaisi sen minulta. Sulla onkin oiva säilö lahjoille. Mä vein paketit kellariin.

kati-Kiitos ja samoin!

Esmeralda-Kiitos! Aivan hengästyin kun näin nuo lusikat. Olen kerännyt niitä jo vuosia huonolla menestyksellä, mutta keräily taitaa päättyä tähän ihanaan pakettiin. :) Hyviä paketoimishetkiä!

Terhi-Kiitos kaunis! Minäkin siivoan huomenna ja kuusi koristeltiin tänä iltana. Me mennään näköjään samaan tahtiin jouluaskareissamme. Tunnelmallista joulua uudessa keittiössänne!
Tuire sanoi…
Hannis-Tykästyin paperiin. Nauti toimettomuudesta ja nuku hyvin. Ihanat joulut ja palaillaan... :)
Onnenkyynel sanoi…
Suloisuus mitä paketteja ♥
Saila sanoi…
Oi, ihanan näköisiä paketteja! Minä en ole paketoinut vielä ensimmäistäkään lahjaa... jotenkin en osaa ennen aaton hässäkkää.
Maria sanoi…
Hienoja paketteja! <3
Tuire sanoi…
Kiitos kivoista kommenteista! :)