Omiin vaatteisiin


Päivän asu: puhvihihainen trikoopaita H&M, huivi Vero Moda ja pillifarkut Sisters.

Mahtavaa kun pojat ovat jo jonkun aikaa nukkuneet yhtenäisiä öitä. Hiljalleen huomaan jaksavani katsoa joskus telkkaria, lueskella blogeja, laittaa ravitsevampaa ruokaa ja jopa miettiä mitä päälleen pukisi. Se onkin haastavaa, koska siitä on kulunut jo lähes viisi vuotta kun viimeksi käytin "omia vaatteittani". 

Viime vuodet on nautittu/kärsitty äitiysvaatteista, niistä mitkä synnytyksen jälkeen päälle ehkä menis ja imetysvatteista ja sama uudestaan. Alan ymmärtää, että vanhat vaatteet oli silloin se ja nyt on mietittävä mikä sopii tähän vartaloon ja tähän aikaan ja 
mikä se mun tyyli nyt olikaan?

Olen aina tykännyt kaikesta naisellisesta, hameista, mekoista, istuvista leikkauksista ja vanhahtavasta tyylistä. Nyt olen päättänyt mennä yhä romanttisempaan ja sanoisko omalaatuisempaa tyyliä kohti. Maalaisunelma-lehdestä saan kivoja vinkkejä. Ja sitten olen löytänyt iki-ihanan Noa Noan, Indiskan ja H&M;stä ostan myös.

Kommentit

Saara sanoi…
Hei,
Löysin tänään blogiisi! Ja täytyy tulla kurkkailemaan toistekin. Itse oon kans aloittanu vähän aikaa sitten oman blogin kirjoittamisen, mut lukenu jo muiden blogeja jonkin aikaa... :)
Ja hyvältä näytti uudet vaatteetkin! :) Itse oon katellu samanlaista H&M:n paitaa, mut vaaleenpunaisena..=)
Onnea uudelle blogille!
Turkoosi sanoi…
Hyvältä nuo vaatteet näyttää! Mulla on ennen äitiyttä sopineet vaatteet odottamassa tuolla säilössä, yhden vaatekoon olen kahden pojan saamisen jälkeen kasvanut. Saas nähdä pääsenkö enää koskaan siihen kokoon :)
naana sanoi…
Ekan kerran täälä ja lisään samantien sinut blogiini, jos sopii? Jos haluat blogini lukijaksi niin ilmoittele. :)
Sanna sanoi…
Hyvältä näyttää toisellakin katselulla ;)
Tuire sanoi…
Kiitos kommenteista!

Mielellään saa minut lisätä blogiin. Sellaista on siis tapana kysyä. Tämä blogiurpo on vaan laittanut nuo idoliblogit tuohon nähtäville. Tai ne taisi vain tulla siihen kun olen lukija? Hassu juttu kyllä, että yksi blogi ei tullut. Pitää yrittää kysellä heiltä lupaa.

Naana, jostain syystä en löytänyt blogiasi? Olen kyllä aika toivoton tapaus tietoteknisesti, mutta oppia ikä kaikki.

Vaaleanpunainen on ihana väri ja rakastan noita puhvihihoja. Mä olen siis aika luovuttanut vanhojen omien vaatteideni kanssa. Yritän katsoa eteenpäin ja iloita tästä päivästä ja löytää uudet omat vaatteet päälle. =)
naana sanoi…
Mulla on suljettu blogi, jonne pääsee vain kutsutut, siksi et pääse sinne. ;) Jos haluat päästä lukemaan, niin laitatko sähköpostiosoitteesi, niin laitan kutsun tulemaan. :)
Anonyymi sanoi…
Hyvältä näyttää! Vintage-vaatteita myyvän
Play it again Samin vaatteet ovat minusta ihania! Mutta ne ei vät vaan ole mitenkään ilmaisia...