Keväisessä lehdossa

Kuinka ihania päiviä nyt onkaan ollut!
Hiirenkorvat ovat kauneimmillaan ja vuokot kukkivat.
 Vanhassa suojellussa lehdossa jalopuiden muhkuraiset oksat näkyvät vielä hennon lehtiharson läpi.
Mustarastaat laulavat ja tuuli on lempeä. 


Ontto puu on jännittävä, mutta hiiret uskalsivat tutkia sitä.
Kaunista äitienpäivää!

Kommentit

Anu sanoi…
Aivan IHANIA kuvia!!!

Mukavaa ja kaunista äitienpäivää myös sinulle!

-A-
Syysunelma sanoi…
Voi miten mahtavia kuvia!:) Oikein ihanaa äitienpäivää sinulle!:)
Tuire sanoi…
Kiitokset!

Mulla on ollut näiden kuvien otto mielessä koko talven ja mitä sitten käykään. Kameran akku loppuu! Meinasin ladata illalla, mutta jätin sen tekemättä kun oli täydet palkit. Miksi kaikki kännykät ja kamerat aina näyttää täysiä kunnes ovat tyhjiä? Ei siis mitään virkaa niillä palkeilla. Tästä lähtien lataan aina varmuuden vuoksi jos todella haluan kuvata. Onneksi ehdin napsia harkittuja otoksia. :)

Ihanaa äitienpäivää!
TiinaK sanoi…
aivan ihania kuvia varsinkin tuo viimein, siitä sais ihanan taulun :)
memmi sanoi…
Mukavia kuvia, upea puunkolo!
Lisay sanoi…
Tuo viimeinen kuva aivan ihana!
Hyvaa aitienpaivaa sinulle!!!
Kris sanoi…
Kauniita kuvia!
Niistä näkee miten lapset nauttii!
HoO sanoi…
Suloista äitienpäivää myös Sinulle!

Ihania, IHANIA kuvia :) Niistä välittyi kyllä todella suloinen tunnelma <3
Tuire sanoi…
Kiitos ihanista kommenteista!
Niin kivaa kun aurinko paistaa ja on lämmintä!
TiaNina sanoi…
Tuo viimeinen kuva on aivan mahtava ; kertoo nyt jo sen mitä elämä tuo väistämättä tullessaan ; sisarusten välinen suhde on yksi tärkeimmistä elämää kantavista suhteista. sitten kun vanhempia ei enää ole. Mielestäni sisarussuhteiden luominen ja ylläpitäminen (=pakkosiedätystä, keskustelua, tutustumista, anteeksiantoa, ystävyyttä ja yhteiseloa) on yksi tärkeimmistä vanhempien tehtävistä, jota ei aina kyllä tule ajateltua, kun touhua ja selvitytymistä riittää. Tuo kuva on niin kaunis, että todellakin tauluksi!
allidaalia sanoi…
Ihana piilopaikka puunkolossa. Satumaisia kuvia.
Tuire sanoi…
TiaNina-Kiitos ihanasta kommentista! Juuri noin minäkin ajattelen ja olen puhunut pojillekin veljeyden tärkeydestä. Olen todella iloinen, että heillä on hyvä suhde. Toivottavasti niin on aina.

allidaalia-Kiitos! Koko lehto on aika satumainen. Täytyy palata sinne viimeistään syksyllä kun lehdet lentelevät värikkäinä.
Anu sanoi…
Mä olen ihan hämmentynyt miten hienosti sun pojat poseeraa kuvissa. Meidän 5-vuotiaasta on ihan turha yrittää saadaa mitään järkevää otosta, ellei ota salaa.
Tuire sanoi…
Anu-Olin hämmentynyt itsekin. Meidänkin 5-vee on tähän asti kääntänyt katseensa pois kun otan kameran esiin. Olin hänelle aamulla kiukkuinen yhdestä tempauksesta. Ja ehkä hän halusi hyvitellä minulle sitä poseemaaralla? Minulle tuli ekaa kertaa sellainen olo, että hän halusi miellyttää minua. Aika liikuttavaa. :)
FanniAuroora sanoi…
Onpas kauniita kuvia, kuvassa nuoresta herrasta koskettamassa lakkiaan on jotakin mitä en osaa sanoiksi pukea!!!
Teetä ihmeessä suurennos seinälle, niin uskomaton otos se on!!!!